Mitt mål

Nu är jul och nyår över, och jag har äntligen tid till att ta hand om mig själv!

Har jobbat väldigt mycket under hela nov-dec, ibland 14 timmar om dagen, så då har min hälsa blivit lidande.
Har dock legat på en ganska jämn vikt hela tiden, men jag känner mig väldigt obekväm i min kropp och jag vet att jag skulle må bättre av att gå ner några kilo.

Som mest nu under julen så vägde jag 71,3 kg till mina 170 cm.
Mitt mål är att gå ner till 62 kg - eller kanske till 60 kg.

För att nå mitt mål ska jag äta enligt GI/LCHF, något som jag vet funkar för mig och som jag dessutom mår bra av.

Just nu väger jag:
69,5 kg
"Bara" 7,5 kg kvar! Haha

Heja mig!

Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Hej hej.. kikar in med lite peppkramar mitt i natten.

KRAAAAAAAAAM!!

:)

2012-01-08 @ 01:39:48
URL: http://www.emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0