Hjärtesorg

Finns det något värre än obesvarad kärlek?
När man till en början trodde att den faktiskt var besvarad, men sedan inser att allt var ett spel. Att personen i fråga bara lekte med mina känslor.
Fyfan, jag är så sjukt sårad.

Har tröstätit alldeles för mycket jordnötssmör.
Säkert en deciliter har jag käkat nu, och även om det visserligen inte är något tillsatt socker så är det alldeles för många kalorier.
Fan.

Imorn mår jag bättre, nu ska jag tillåta mig själv att bara vara jävligt ledsen.

Kommentarer
Postat av: N I N A - kampen mot kilona

Får ont i magen bara av att läsa detta. Att bli sviken eller lämnad av någon man älskar är nog det värsta som finns. Ta hand om dig! Styrke kramar!

2012-01-26 @ 15:12:42
URL: http://nicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0