Lite mått..

Idag är jag ledig, himla skönt!
Har jobbat så mycket nu sedan semestern tog slut..

Så på min lediga dag idag tänkte jag ta tag i att städa mitt rum, det är rätt behövligt.
Började plocka lite i min garderob och hittade ett par arbetsbyxor/snickarbyxor som jag "ärvt" av min bror för ca 1 år sedan. Dom passade mig inte, men jag skämdes så mycket för att erkänna detta inför honom så dom har bara legat oanvända längst in i garderoben. Det ska tilläggas att min bror är en "normalbygd kille" - smal men ganska muskulös.

Nu provade jag dom igen - och gissa hur dom satt?!
Perfekt!
Jag blev så jäkla chockad för jag var helt säker på att dom fortfarande skulle vara för små!

Upprymd över resultatet tog jag fram måttbandet och mätte mig på magen, och här här resultatet:
Midjan: 73 cm (-4 cm sedan 8/9 förra året)
Under naveln: 88 cm (-4 cm sedan 8/9 förra året)

- 4 cm är kanske inte enormt mycket att ha minskat på ett år, men med tanke på att jag endast "ätit nyttigt" den senaste månaden så är jag väldigt positivt överraskad! :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack, men jag är rädd att bilden är lite missvisande. Måste ta tag i kosten ordentligt igen! ätit för dåligt det senaste..

2011-07-25 @ 19:22:36
URL: http://stegdagboken.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt! :D

så skönt när kläderna passar. mina är ganska tighta just nu

2011-07-27 @ 11:53:13
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: A new better me

- 4cm är jättebra :) Jag brukar tänka "det hade ju kunnat vara plus". Minus är alltid ett minus :D

2011-08-18 @ 09:53:42
URL: http://anewbetterme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0