Torsdag

Åh vilken dålig bloggare jag är nu när jag inte uppdaterar så ofta, men jösses vad bra jag mår!
Uttrycket "Svävar på rosa moln" känns otillräckligt! :D

Matmässigt har dagen varit helt okej,
blev dock 2 ljusa mackor till frukost vilket inte var så bra kanske.
Hade ju tänkt att koka ägg som vanligt, och det gjorde jag också. Men när jag skalat dom så märkte jag att det skvätt ut för mycket vatten i kastrullen när dom kokat, för halva delen av äggen var hårdkokta medan den andra delen på äggen var helt råa.
Och eftersom jag var hungrig som en varg blev jag sjukt irriterad och orkade inte koka några fler ägg, så slet fram 2 mackor istället. Men men!
Sedan blev det en shake till lunch och till middag blev det tacos - UTAN tortillas!
Tacokryddad köttfärs, tomater, avokado, majs, ananas och salsa är en riktig hit!!! Behövs inget bröd där inte :)

Nu när jag tänker efter så har jag ju faktiskt inte ätit något mer alls under dagen.. Illa!
Men det blir väl lätt så när ens tankar upptas av något helt annat än mat ;)

Kommentarer
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Duktig du är som inte behöver tortillabrödet! :)



Krams

Postat av: jessica

OOh vad härligt att sväva på moln :) Lycka till!

2010-09-03 @ 15:53:24
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/
Postat av: Pärlan

hihi, åh vad mysigt! Blir så glad över att läsa det :D Och jätteduktigt att inte ta tortilla! Fasar lite över min tacokväll imorgon :P

2010-09-03 @ 20:10:59
URL: http://p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0