Mål

Jag har ändrat mig angående månadsmålen, det var en bra idé till en början men nu känns det mer som en börda.
Jag har istället funderat på min målvikt - något som jag faktiskt inte tänkt på så mycket innan.
Vad vill jag väga? När skulle jag kunna känna mig helt nöjd med min kropp?
Och den svåraste frågan - är det verkligen uppnåeligt?

Jag strävar inte efter att bli "skinny".. Synliga revben och utstående höftben är bara sjukt äckligt och verkligen inte vackert.
Jag älskar kvinnliga former och jag anser att kvinnor SKA vara mjuka!
Hursomhelst, jag har funderat och funderat och kommit fram till att min målvikt ska vara 65-63 kg.
Svårt att sätta en exakt vikt, så därför har det blivit mellan 65 och 63 - beroende på hur jag känner mig i kroppen när jag väger 65 kg.
Jag är 170 cm lång och tycker därför att den målvikten låter sund iförhållande till min längd.

Vad tycker ni? Hur låter det? :)

Måste förresten berätta hur det går med min snygga dejt! Vi har setts i stort sätt varje dag sedan första dejten och det känns hur bra som helst, trivs verkligen otroligt bra i hans sällskap :)
Och han ger mig även motivation till att gå ner i vikt, inte för att han ens har nämnt något negativt med min kropp, men eftersom han är så himla snygg och har skitvältränad kropp så vill jag bli perfekt för honom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja 170 ärvlångt, med den målvikten kommer du vara smal :)

åh det är härligt med kärlek, men tänk inte på att du måste förändra dig, jag tror han tycker om dig just för att du är du :) Kram!

2010-09-07 @ 20:45:52
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, tack vad söt du är!

Jätteroligt att det går så bra med den "snygga killen" förresten!! :D

2010-09-09 @ 11:43:03
URL: http://ihavemanydreams.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Det låter som en bra målvikt :) Det viktigaste är att känna efter vad man trivs med! Och självklart - grattis till dejten och vad härligt att det går så bra ;) ;)

2010-09-09 @ 14:54:26
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0