Lycklig

Åh vad jag är lycklig just nu :)
KÄÄÄÄR med andra ord!

Dieten funkar bra - dricker fortfarande Nutrilettshakes ca 2 gånger per dag, men äter även 1-2 riktiga mål om dagen. Dock försöker jag äta enligt lchf, för jag vet att det är en diet som ger resultat på min kropp.
I onsdags åt jag dock en hamburgare och pommes på McDonalds - men eftersom det händer så extremt sällan och eftersom jag äter så nyttigt utöver det så fick jag inte alls dåligt samvete! :)

Nu har jag precis käkat frukost, blev en grov fullkornsmacka med leverpastej & smörgåsgurka (MUUUMS!!), lite apelsinjuice och en Nutrilettshake med chokladsmak. Nu står jag mig nog ett tag, blev rejält mätt! :D

Ska försöka blogga lite oftare och även ha med lite fler bilder i bloggen, så hoppas inte ni försvinner härifrån :)
Kraaam på er!

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Aahh vad glad jag blir av att höra att du är käär ^^

2010-09-09 @ 14:55:22
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Thea

Jag kommer nog också köra lchf eller den hårdare varianten (minns ej vad den heter) äta mindre kolhydrater iallafall när jag börjar äta mat igen. Unna sig någon gång är helt okej tycker jag.

2010-09-10 @ 08:45:04
URL: http://theasutmaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0