Litet bakslag..

Attans.
Det blev lite lösgodis som slank ner i magen idag, inte bra.
Min förklaring till det var nämligen att jag var i min pojkväns lägenhet (för er som inte hängt med så är han bortrest och kommer inte hem förrän i februari) och jag saknade honom så extremt mycket.
Och när jag är ledsen så äter jag. Tröstäter med andra ord.
Så det blev helt enkelt så att jag gick till affären (som tyvärr ligger alldeles för nära och lättillgängligt) och köpte godis.

Men jag vräkte inte i mig massor - alltid något positivt.
Blev kanske 10 bitar, sen började jag må illa.
Dock ligger godispåsen kvar i väskan - och den är inte tom.
Men just nu är jag inte alls sugen på mer godis :)



Kommentarer
Postat av: Sandra - Varför får jag inte på mig mina blåjeans?

Tack :D



Vet hur det är. Jag tröstäter också.. Men att du bara tog tio bitar och sedan inget mer, tycker jag du ska se som ett framsteg! Du unnade dig, men i lagom mängd :)

2010-11-08 @ 16:56:03
URL: http://minablajeans.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är så konstigt hur man fungerar. jag äter när jag är ledsen och jag äter när jag är glad...

2010-11-08 @ 17:17:08
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0