Dagens

Frukost: Havregrynsgröt (gjord på fiberhavregryn) med en sked äppelmos och mjölk
Mellanmål: En klementin
Lunch: Lite spagetti och en sås gjord av krossade tomater, tonfisk och kryddor
Mellanmål: En halv avokado och en kopp kaffe
Middag: Kassler och lite ris
Kvällsmål: En kopp kaffe och en klementin

Är nöjd med dagens matintag :)
Inga sötsaker alls - det är en stor bedrift!
Jag ska som sagt dra ner på kolhydrater eftersom jag vet att det ger resultat på min kropp,
men jag har bestämt mig för att gå lite långsammare fram denna gången och inte utesluta pasta/ris/potatis helt med en gång - utan bara minska portionerna av dessa till en början.

Jag fick även klämt in lite träning idag!
Blev 30 min styrketräning framför tv:n med en träningsdvd från tidningen iForm som heter "Platt mage, stark rygg".
Var skönt att svettas lite och jag kommer garanterat ha träningsvärk imorgon, men det ser jag fram emot ;)

Saknar min pojkvän enormt mycket, har inte hört något alls från honom idag och det gör ont i hjärtat :(
Ska nog ta och träna lite till nu, skönt att tänka på något annat för en stund..


Kommentarer
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-11-03 @ 22:09:12
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket, när jag väl ger mig ut så går det :)

bra att börja stegvis tror jag! :)

2010-11-03 @ 22:09:51
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Stephanie & Sannah (AMPELOS)

keep up the good work!

2010-11-04 @ 11:06:29
URL: http://ampelos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0