Sweet Lemon

Nä nu får jag ta mig i kragen.
Har legat i sängen hela dagen och glott på tv och hoppats på att jag ska känna mig gladare.
Men har insett att det blir faktiskt inte bättre än vad man gör det till.
Så nu ska jag hoppa in i duschen och börja dagen på riktigt.
Synd att det är så tråkigt väder ute bara :(

När jag var på stan igår gick jag in på Body Shop (gör nästan alltid det när jag är i stan), för att spana in den nya "kollektionen" Sweet Lemon. Gosh! Luktade skitfräscht och somrigt!
Köpte duschkrämen och fick även med en liten provburk av Body buttern bara för att jag var så trevlig mot kassörskan, hihi. 
Så nu ska min nya citronbästis följa med mig in i duschen :)
Gillar ni också Body Shops produkter? :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Jo det är tyvärr så.. nu är han i thailand, men han verkar fortfarande inte vilja något mer.



Jaa satc komme rbli det bästa på länge!! :D

2010-05-25 @ 18:02:03
URL: http://louiselonning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0