Skolan

Nu är jag precis hemkommen från skolan!
Tyvärr var jag tvungen att äta lunch i skolan eftersom jag inte hade med mig nåt, och jag skulle inte vara hemma på några timmar.
Och idag blev det självklart pannkakor bara för det.
Gaaaahh...
Tog dock bara 2 stycken med pyttlite sylt, och sen massa olika grönsaker.
I normala fall (när jag inte försöker gå ner i vikt) kan jag lätt smälla i mig 7-8 pannkakor - utan problem!
Så jag är faktiskt stolt att jag gjorde det bästa av situationen helt enkelt :)
Hade jag bara ätit grönsaker till lunch hade jag blivit jätteirriterad och sugen efter bara nån timme, så det hade ju inte heller varit en helt lyckad lösning.

Är så trött på skolans mat nu.
Tack och lov är det bara ett par veckor kvar.. Sen tar jag STUDENTEEEEEEN!!! :D

Efter skolan var det dags att handla.
Jag älskar att handla! Då får jag bestämma exakt vad som ska köpas :D
Det blev massa goda frukter och grönsaker, frysta bär, torkade aprikoser (ett tips på bra mellanmål!), tonfisk, räkor, kräftstjärtar, bönor, kyckling och lax :) Plus lite andra saker till de övriga i familjen såklart.
Känns som denna veckan kommer bli lyckad i matväg!


Var en sväng på stan innan jag kom hem också.
Provade bikini....
USCH säger jag bara.
Nu är jag ännu mer peppad till att gå ner mer i vikt!!

Kram på er! Hoppas ni har en härlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad duktig du är! :) jag har ätit mycket idag och är hungrig nu igen! konstigt ibland!



usch jag har inte shoppat på en evighet dels pga att jag avskyr att testa kläder, allt ser konstigt ut på mig och dels för att jag inte har mycket pengar, en fördel i alla fall! haha.

2010-05-24 @ 17:22:06
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0