Ingen lust..

Hej!
Har varit lite dålig uppdatering här på bloggen nu tyvärr, har helt enkelt tappat lusten till att blogga.
Tycker dock fortfarande att det är skitroligt att läsa alla andras bloggar,
känns inte lika roligt att skriva en egen.
Vet inte riktigt varför jag känner såhär, i början tyckte jag det var jätteroligt att blogga.

Vi får se vad som händer helt enkelt, kanske hittar jag motivationen och inspirationen att börja uppdatera oftare igen! Jag äter fortfarande väldigt nyttigt, men idag unnade jag mig en skål med gräddglass.
Provade nämligen min studentklänning, och den (likaså balklänningen) sitter lite väl löst!
Så får helt enkelt "äta upp" mig lite nu igen, eller helst bara stå still, men verkligen inte gå ner mer i vikt!
Haha, ganska skön och ovanlig känsla att känna att man inte får gå ner :)

Efter balen och studenten är det fritt fram att tappa fler kilon dock! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

När är balen och studenten? :)

2010-06-01 @ 10:14:25
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0