Depp

Idag är verkligen ingen bra dag.
Jag har mått psykiskt dåligt nu under en tid. Vissa dagar känns det ändå rätt okej
- andra dagar känns det nästan outhärdligt.
Idag är en sån dag.

Har nyligen blivit singel, vilket är extremt jobbigt.
Sedan har jag även blivit sviken av flera vänner nyligen.
Så just nu är självkänslan verkligen i botten.

Imorn är det dags för vägning igen, men ska erkänna att jag smyvägde mig redan idag.
Usch vad besviken jag blev.
Hoppas på ett mirakel i dag och i natt för att jag ska få se ett bättre resultat imorgon.
Nu vill jag bara krypa ner under täcket och sova bort hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tunga dagar kommer då och då. Mitt humör går upp och ner hela tiden. Så jag kan vara helt på botten när jag vaknar men vara superglad sen. Konstigt. Hoppas du får en bra dag i alla fall. Du får tänka på det som är bra i ditt liv! :)

2010-05-25 @ 14:30:17
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: Ja det ska bli spännande här med att pröva mineralsmink :)



Jag är också nybliven singel, och än fast det kanske är det bästa för båda så vill jag inte inse det, jag vill vara med honom.

2010-05-25 @ 15:16:53
URL: http://louiselonning.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Usch vad jobbigt! Förstår verkligen att det måste vara tufft just nu. Men försök att se framåt. Om dina vänner har svikit dig var dem ändå inte dina riktiga vänner och du klarar dig utan en pojkvän. Passa på att hitta dig själv nu, lägg all fokus på dig själv och fortsätt att kämpa. Jag tror på dig!

2010-05-25 @ 17:17:41
URL: http://blodsvettochtarar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0