Bild från förr..

Gick igenom lite bilder från förr och hittade denna. Den är tagen 2006 - då var jag alltså 15 år gammal.
Måste påpeka att under denna perioden mådde jag otroligt dåligt.
Jag hatade mitt utseende och tyckte att jag var världens fetaste människa (!?)
Idag när jag ser bilden blir jag arg på mig själv för att jag tyckte så.
Titta bara hur smal jag var! Nyckelbenen syntes otroligt tydlig - och kolla min smala arm!
Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden.
Då skulle jag intala mig själv att jag var fin som jag var, istället för att hela tiden hysteriskt tänka på vad jag åt och hur mycket jag tränade. 

Det är så lätt att hänga upp sig på det man tycker är negativt - istället för att vara stolt över det man faktiskt har!


Kommentarer
Postat av: Louise

sv: Vad kul! :)



Ja, du var verkligen smal där. Men det är lätt att vara efter klok. Jag är överviktig men försöker intala mig själv och alla andra att jag mår rätt så bra ändå och om jag är usgen på något äter jag det ;D

2010-05-22 @ 17:47:33
URL: http://louiselonning.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det är så lätt att tänka så, "varför var jag inte nöjd då?" Men antagligen var du inte nöjd på insidan och det är det viktigaste. Om du når den vikten igen kanske du uppskattar det på ett helt annat sätt. Men försök att inte fokusera på hur du såg ut då för det kan du ändå inte göra något åt, se framåt istället! Du klarar det!

2010-05-22 @ 20:55:05
URL: http://blodsvettochtarar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är konstigt att man aldrig kan vara nöjd. känner igen mig mycket av det du skriver. Man insåg inte att man kunde vara nöjd med hur det var.

2010-05-23 @ 11:43:25
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0