Zumba

Idag har matintaget varit hyfsat, lite sämre än igår.
Blev bjuden på kakor av min chef efter jobbet och kändes så taskigt att tacka nej när hon köpt det till oss..
Men åt 2 stycken, och inte 5 som jag skulle gjort i vanliga fall, haha.
Åt dock sallader till lunch och middag så känns ganska bra iaf :)


Nu ikväll har jag faktiskt tränat! Kors i taket!
Blev lite hederliga övningar såsom situps, armhävningar, plankan, utfall mm.
Märkte att det var alldeles för längesen jag tränade!

För några år sedan var jag väldigt aktiv, tränade minst 3 gånger i veckan. Det var innebandy och dans som stod på schemat varje vecka - och jag älskade det! Tyvärr var jag tvungen att sluta i båda dessa pågrund av massa anledningar och nu kan jag verkligen längta tillbaka till den tiden. Dansen är det jag saknar allra mest, jag höll ändå på med det i 8 underbara år. 

Har nån någon erfarenhet av "Zumba" ? :)
En dansbaserad workout på dvd.. Jag älskar latinodanserna så det verkar skitkul enligt mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt att kunna ta två istället för fem , jag är också nöjd när jag lyckas göra så, haha :)

zubma hade varit spännande, jag har ett träningskort på friskis och svettis och jag tror de ska börja med zumba i så fall måste jag testa det :) (i göteborg)

2010-07-30 @ 08:30:52
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack :)

2010-07-31 @ 14:29:53
URL: http://louiselonning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0