Powerwalk

Precis hemkommen från en uppfriskande powerwalk!
Så skönt att gå på kvällen när det inte är lika varmt :)
Blev dock en ganska kort runda på 20 min, men bättre än inget.

Matintaget idag har inte blivit så jättelyckat dock.
Skulle egentligen haft en ledig dag idag, men blev väckt vid halv 10 av att chefen ringde helt hysterisk och undrade om jag kunde jobba, så självklart ställer man upp. Fick kasta i mig frukost som gick fort att fixa, dvs mackor... ajabaja! Mina planer på en härlig morgonpromenad följt av en låååång och njutbar frukost med kokta ägg och smoothie raserades. Väl på jobbet var jag inte alls hungrig på lunchen, så år bara lite lax och lite grönsaker. På eftermiddagen däremot blev jag sugen, och åt (tyvärr) 4 stycken Ballerinakex :(
Middagen var inte heller någon höjdare, ingen i familjen orkade laga mat så vi beställde från pizzerian. Tog dock en kebabrulle istället för pizza eftersom det kändes mer nyttigt. Fast det är det väl inte egentligen?

Skönt att ha rört liiite på mig idag iaf! :)

Kommentarer
Postat av: A

Bra att du gick en powerwalk trots det onyttiga maten. Jag är så jäkla dum - för när jag väl äter något onyttigt så tänker jag att dagen är förstörd och att det inte är lönt med motion hahaha... Vad jobbar du med föresten?

2010-08-04 @ 21:50:06
URL: http://sextiofemkilo.webblogg.se/
Postat av: A

Jag gjorde en pizzadeg med bakpulver istället för jäst. Då blir degen lite krispigare och det gillar jag. Dessutom så går det fortare eftersom man slipper jäsa degen. Sen hade jag ketchup, rökt korv, mozzarella och ädelost på! Räknade ut att det blev c:a 200 kcal per pizza, så det är inte superonyttigt i alla fall.. Hehe. Och gott blev det =)

2010-08-04 @ 21:54:14
URL: http://sextiofemkilo.webblogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag tog också en rask promenad igår kväll, precis när solen gick ner :)

2010-08-05 @ 09:38:13
URL: http://jagkanigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0