Nattens tankar

Har spenderat kvällen/natten med att kolla igenom massa gamla bilder från 2007 och 2008.
Ser tyvärr ganska stor skillnad på min kropp då och nu.
Även på ansiktet är det skillnad, vilket jag faktiskt inte trodde innan jag såg bilderna.
Det är rundare nu, fan. 

Men jag blir OTROLIGT PEPP av att se dom bilderna - jag vet ju att jag KAN bli smalare eftersom jag faktiskt varit det en gång i tiden.
Det gäller bara att ge sig faaan på att det ska gå!
Jag är för fan 19 år, dags att ta tag i livet istället för att deppa ner sig och tröstäta ännu mer.
Ett krossat hjärta ska fasen inte få hindra mig att leva. 

Okej, kanske onödigt många svordomar, men behövde få ur mig lite.
Imorgon är det VÄGNING som gäller.
Borde bli en fet spark i röven så att jag kommer igång med nyttigheterna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0