Min 2-veckorskur är över

God morgon!
Som ni kanske har tänkt på så har jag hållt på med min nutrilettkur i 2 veckor nu, eller 2 veckor och 2 dar för att vara exakt. Och jag hade ju bestämt mig för att bara hålla på i 2 veckor, för att sedan äta mer mat och mindre nutrilett. Jag har dock ca 20 påsar av shakes kvar.. Min nya plan nu då är helt enkelt att jag tar dagen som den kommer, äter nyttig mat och varierar med shakes. Det känns som det kommer funka väldigt bra eftersom jag kan ta en shake om familjen äter något onyttigt, men äta riktig mat när det är något nyttigt!
Till frukost blir det nog kokta ägg, eller en shake om jag är lat :P


Igår åt jag:
Frukost: Shake
Lunch: Shake
Mellanmål: Bar
Middag: Lax med squash & bladspenat, avokado och några ostskivor (rena LCHF-måltiden!!)
Kvällsmål: Nutrilett Smoothie (såååå god!)



Kommentarer
Postat av: Elin

Bra jobbat!! Jag vet hur det är att bara äta soppor, körde cambridge under tre veckor i mars! Fortsätt kämpa :D

2010-08-31 @ 18:14:23
URL: http://eluuns.blogg.se/
Postat av: jessica

Håller med dom är verkligen hit, drack en precis nu, hade ingen motivation till att ställa mig vid spisen, och smoothien är ju så god, favoriten är tasty tropical :) Läste att du körde lite shakar ifrån nutrilett, jag drack det förr, körde choklad mixad med frysta hallon, super gott! Lycka till med allt! Kraam.

2010-08-31 @ 18:36:56
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken trevlig blogg du har. Känner du dig mätt av den smoothien? Jag testade den en gång på prov men jag tyckte jag blev hungrig så snabbt efteråt... :/

2010-10-20 @ 17:42:32
URL: http://matresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0