.

Igårkväll åkte jag hem till min allra käraste kompis och sov även där,
så skönt att ägna en hel kväll/natt av att prata av sig riktigt ordentligt med någon som verkligen bryr sig! 

Idag innan jag åkte hem igen blev det en sväng på stan men hittade dock inget.
Provade lite kläder men hade en riktigt dålig dag - kände mig ful och tjock.

Att prova kläder ger mig alltid ångest!
Och idag var då alltså inget undantag.
Men vad tror ni jag gör då, när jag mår skitdåligt och känner mig ful och äcklig?
Jo, då går jag och köper en 100 grams Marabou Polka som jag äter upp på 5 min.

Snacka om att jag är korkad.
VARFÖR gör jag så mot mig själv?
Äter nåt som jag VET kommer att få mig att må ännu sämre?
Varför är jag så jävla dum mot mig själv?

Kommentarer
Postat av: mimmi

Ibland förstår man inte förräns efteråt hur onödigt det man stoppat i sig är :( Men du, det finns inget du kan göra åt det nu. Kör på som vanligt bara :)

2010-08-11 @ 15:13:16
URL: http://jagkanigen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Exakt sådär funkar jag med . Både belönar och tröstar med fel saker.. Självklart ska man inte bestraffa sig när man känner så men du förstår nog vad jag menar. Man borde försöka tänka positivt och förändra sig så man blir nöjd, en promenad och någon god och bra mat istället. Hoppas det känns bättre nästa gång. Kram!

2010-08-11 @ 16:25:11
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Åh vad jag vet hur det känns. Man mår ju knappast bättre av att äta choklad eller annat onyttigt. Man känner sig ju bara ännu större! Så dåligt beteende som är svårt att vänja sig av med.

Men försök se framåt. Dagen efter kan du gå en extra promenad eller så.

Du är jätteduktig som kämpar! Och vet att beteendet inte är rätt! Heja heja :)

2010-08-15 @ 12:27:12
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0