Egoboost

Idag levererades en bok hem till mig som jag förbeställt från Adlibris.se - nämligen Isabella Löwengrips "Egoboost - Blondinbellas överlevnadsguide för unga tjejer".

Isabella är nämligen en stor förebild för mig, hon har lyckats med så otroligt mycket i sitt liv och är bara 1 år äldre än mig själv. Att hon nu har släppt en bok som hon hoppas ger ökad självkänsla hos unga kvinnor är helt fantastiskt, hon är väldigt klok och har många bra tips och idéer om hur man får just bättre självkänsla. Ett av mina mål för augusti är ju faktiskt att jobba på självkänslan, och jag känner att denna boken kommer bli en bra hjälp påvägen. Jag har redan läst cirka halva boken och fått mig några rejäla tankeställare samt fällt några tårar.

Rekommenderar alla tjejer att läsa den!

Kommentarer
Postat av: Louise

Läs den och hoppas du inser lite mer att du är fin som du är och en chokladkaka gör inget :)

Du måste ju hata min blogg eftersom jag bara skriver om massa slisk jämt känns det som :(

2010-08-16 @ 21:31:45
URL: http://louiselonning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0