Dag 6,7 & 8

Tja tja bloggen! Haha ;)
Förlåt för dålig uppdatering, helgen har varit väldigt händelserik och då blir tyvärr bloggen lidande.

I fredags var det fest och då unnade jag mig en cider, men bara EN! Stolt :)
I lördags var det också fest och då blev det lite mer dricka.. Några klunkar mojito, 2 cider plus lite öl.
MEN jag har inte ätit något onyttigt!
Så jag är ändå nöjd med helgen, den har varit sjukt rolig och jag har ingen som helst ångest av att jag druckit alkohol! :D
Idag har det inte blivit ens en droppe alkohol och dieten rullar på hur bra som helst :)

Har nu även märkt skillnad på min kropp sedan jag började min nutrilett-diet!
Mitt ansikte har smalnat av och nyckelbenen syns tydligare :)
Bjussar på en bild så att ni får se, tycker det är så snyggt när nyckelbenen syns :)


Kommentarer
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Det är skitsnyggt med nyckelband :D

Postat av: Ida

Nyckelben är så jävla snyggt ;D

Längtar tills mina börjar att synas :D

2010-08-22 @ 19:39:34
URL: http://partofit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket :) Längtar till mina nyckelben också börjar synas... :)

2010-08-22 @ 22:34:30
URL: http://sextiofemkilo.webblogg.se/
Postat av: Anonym

snyggt! hur ska du göra efter denna kur?:)

2010-08-23 @ 17:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0