Dag 5

Idag har varit en bättre dag humörmässigt än igår - härligt!
Dieten går superbra, har inte "fuskat" nånting alls och det känns som jag kan fortsätta såhär i evigheter :)

Dagens intag har varit:
1 smoothie av hallon, banan och mjölk
1 Jordgubbshake
1 Bar
3 kokta ägg
+ massa vatten!

Ikväll blir det nog en till bar, vid 21-tiden skulle jag tro, har fått i mig alldeles för lite kalorier idag!

Gick på stan och shoppade lite idag förresten, och för första gången på vääääldigt länge kunde jag ha ett tajt linne på mig utan att känna ångest över min mage! Behövde inte gå runt och hålla in den hela tiden, den kändes hyfsat platt ändå! Så underbar känsla, tror det strålade självförtroende om mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0