Dag 4

Idag har varit en kass dag - men inte i "matväg" iaf.
PMS & Mensvärk är aldrig en bra kombo om man säger så.

Dagens intag har varit 3 kokta ägg och en smoothie till frukost, sedan 3 shakes under dagen/kvällen. Tog även en stor kopp grönt te med lite honung nyss.
Har dock druckit alldeles för lite vatten under dagen så har rejäl huvudvärk nu, men men.

Börjar även känna av att jag har ett mycket lägre kaloriintag nu än vad jag hade när jag åt riktig mat, jag är typ ständigt trött! Somnar såfort jag lägger mig i sängen, även om klockan är 3 på eftermiddagen.

Men det är bara att kämpa på!

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: Tack så mycket ! :D

2010-08-19 @ 18:58:25
URL: http://louiselonning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0