Dag 2

Hej alla goingar! 

Igår var första dagen på mina 2 Nutrilett-veckor, och det gick galant!
Drack 3 shakes och åt 2 bars, sammanlagt blev det ett kaloriintag på ungefär 700-800 kcal och jag kände mig aldrig hungrig eller inte ens sugen på något annat! Perfekt :)

Idag är det andra dagen och den går också strålande!
Glömde av imorses att jag skulle äta en normal frukost, blandade ihop en shake av ren vana, även fast det bara gått en dag, haha!
Sedan blev det en till shake till lunch och sedan en bar påväg hem från jobbet.
Eftersom jag har bestämt mig för att äta ett riktigt mål om dagen, som då egentligen ska vara frukost, så har jag bestämt mig för att idag äta en riktig middag. Eller riktig och riktig.. det blir 3 kokta ägg :)

Jag har verkligen märkt hur mättande det faktiskt är att dricka mycket vatten nu under dessa dagarna!
Såfort jag börjar känna mig lite sugen mellan "måltiderna" så dricker jag 3 stora glas vatten och sen känner man sig proppmätt :)

Kan tyvärr bli lite dålig uppdatering nu de kommande dagarna eftersom jag är ledig från jobbet och ska iväg på lite äventyr..
Hoppas det går jättebra för alla er andra! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0